lördag 4 september 2010

Saknad

Jag känner en viss saknad av att ha någon som står bredvid mig och stöttar mig i allt eller ger mig en andra åsikt. Jag saknar att älska någon, att ha sex med någon man älskar, att göra saker med en person man älskar.
Igår såg jag Sara, det gav mig flashbacks över hur allt var och över hur allt är just nu. Jag skulle nog aldrig kunna älska henne igen, men den känslan jag fick uppleva med henne gör livet värt att leva till 1000%. Jag är så jävla avundsjuk på alla som har någon att älska, som har hittat den där 'perfect matchen'. Jag kan tänka mig att det är svårt att båda parterna älskar varandra dock, kärlek är så jävla handikappat och jag har själv varit den som fortfarande älskat och den som inte älskat och velat gå vidare som vänner.
Under de senaste veckorna har jag hittat en personlighet jag verkligen tänder på, just nu syns det helt omöjligt att jag skulle komma närmre den personen än bara som en vän. Så bäst är om jag klarar mig själv, även om det innebär att jag får må piss på den fronten ett tag. Gentle change over time som mina tarotkort nu påstått.
Men en dag!...när jag minst anar det, då kommer hon stå där. Den underbara flickan i mitt liv, flickan jag ska spendera flera år av euforisk lycka, dela på gott och ont med.
Och vet du vad? Jag kan knappt bärga mig! - (Then...cheer up, bitch!)


Nog med skitsnack, nu är det mr. awesomes tur att få skriva av sig lite. Min andra QQ-personlighet får lägga sig åt sidan, hela livet ut!
Idag?...idag ska jag till Olivia i Ytterbo, hell yeeeah! Hon bör anlända till Hultsfred snart, där kommer hon att möta mig, Rikard, Robin, Filip, Jerry, Dimer och Adde! Fuckin' reunion! Efter att vi träffats, fixat lite och så kommer vi att dra vidare till Ytterbo med buss, finfint! Dricka sprit och öl och spela kort och umgås hela kvällen. Helt underbart. Jag vet inte om jag borde duscha, så jävligt luktar jag inte, duschade ju faktiskt igår, samt att jag var...inte helt nykter men nästan helt nykter på festen igår. Rikard var snäll nog att bjuda mig på lite vodka och saft, det är fina grejer det! Det blir nog att jag tvättar av ansiktet lite, raka mig gjorde jag i förrgår så det är lugnt det också.
Inköpslista till ikväll då? Sprit (200 kr) och groggvirke (~40 kr) förstås...samt simkort(100-200 kr) och...säkert något impulsköp och skulden till Rikard (~50 kr) och bussresan (~20 kr), cigaretter (49 kr)...hmm. FÄRDIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar