onsdag 29 september 2010

Jag

Den här bloggtiteln heter 'Jag' av en anledning. Det är jag, jag, jag, jag. Jag går alltid först, inget snack om saken. Jag ska aldrig mer tränga mitt "jag" emellan två andra jag'n igen utan mitt jag ska vara helt självjag'igt, folk får haka på hur bäst de vill, om de nu vill det d.v.s. Jag känner att jag kommit en bra bit på jaget ändå, även att det är överjaget som skriver just nu. detet kollar på lampan och jaget har blivit sysselsatt av överjaget att skriva detta samtidigt som överjaget tänker. Intressanta aspekter, jag gillar Freuds teori, den stämmer nog till stor del. Skulle det betyda att vi har öden, eller har vi nycklar till alla öden redan i födseln? Det kan vara mycket möjligt. Jag börjar alltid tänka på svar, jag måste ha gåtorna till svaren annars blir jag galen, hur blev det att det blev så? The past är en jävel på att dra med sig folk till avgrunden alltså. Att leva i nuet är för svårt... och att leva i framtiden är ju fysiskt omöjligt, men någon jävel gör väl det också.
Ser du parallellerna mellan överjaget, jaget och detet? Jävla skitliv, jävla talet 3. Idag har jag varit sur och jävlig, men ändå fucking mr.handsomeguy och flirtat lite. Det är roligt att flirta, men det kommer nog att sluta med att jag blir permanent flirtig och bli våldtagen av skabbiga jävla slinkor. Uh, jag älskar mig själv. Mig får representera de där tre syndabockarna i mig. Miget måste väl ändå ha det svårast, miget kan representera drömmar och själen. Miget kommer förhoppningsvis att få vila efter det här livet, stackars mig.

Men nu ger jag fan i det och fokuserar på positiva grejer respektiva negativa grejer!
+
Jag tränade idag hos ryssen, träningsvärk very much? Ja!
Jag var i Vimmerby och köpte en kappa eller en trenchcoat eller vad man nu väljer att kalla det. Rikard följde med mig, vi åt mat.
Jag skaffade reptid på fritidsgården under Lindblom.
Jag har fixat tons of beer till helgen då Björn kommer! (Lördagen)

-
Jag har inte gjort klart svenskan.
Jag var inte i skolan idag.
Jag kommer att få träningsvärk imorgon, bli full på lördag och skrika sönder halsen till nästa vecka.
Jag måste ha sex! Jävla kvinnor, vart är ni som är värda att ha sex med egentligen?

Jag hade tänkt gå ut och gå lite nu i alla fall, jag ska bli biffen bigman har jag tänkt. Herrååå bloggeeeen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar