torsdag 16 september 2010

Filmkväll

Ja, titeln talar väl lite för sig själv. Jag ska myspysa ensam vid datorn till I Rymden Finns Inga Känslor.
Den lär nog bli intressant i alla fall. Tråkigt att jag inte har någon att kolla på den med, skulle vara mysigt att sitta insvept i en filt med någon man tycker om och dricka te till filmen, rugga lite och kramas för att till sist kurra ned sig i en stor säng och smeka varandra till sömns. Ibland är jag för feminin, men det är smällar man får ta liksom!

I övrigt så kommer Björn vecka 40! Då ska vi spela in lite NY-HC-inspirerad musik tillsammans. Jag bör börja skriva texter snart. Jag skulle vilja ha en låt på norska, mangel rakt in i hjärtat på norska! Fan, man får rysningar... Jag vet inte om vi ska spegla personliga, djupare saker eller politiska saker. Politik kan ändå spegla våra personliga liv så det blir förmodligen en fusion av känslor och kulturer.

Bajspackarna Vol.2!
Hultsfred Hardcore
2010

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar