fredag 17 september 2010

Gubb-gibb

Jag kommer att sitta hos Robin med grapparna ikväll och lana wc3, kommer att bli lika fedt som vanligt! Sedan ska jag ta igen mig, köra lite bil och läsa hela lördagen, jag borde få utegångsförbud eller något i den stilen så jag gör vad jag måste göra.

Jag är grymt hungrig, har inte varit i skolan på hela veckan, men det är hemligt. Jag måste ha motivation samt lära mig stresshantering och hela tiden vara överfylld med ork, det blir så jävla mycket hela tiden, jag klarar av det först men sedan måste jag tvinga mig och då är det lika bra att ge fan i det. Jag kanske borde lägga till ett träningspass på lördagen, simma några kilometer, försöka avverka en mil i vattnet till och med kanske? Samt basta lite i Hagadal hade varit bäst om något!

Nu kom Jerry hit, vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar