onsdag 22 september 2010

Perfect World - Fly with me



Fin låt, älskar fan den, pwi-skada kanske.
Idag känner jag mig krasslig, jag får väl läsa och ta igen mig istället. Jag gör nog mer hemma än i skolan...förmodar jag...inte...men jag får väl anstränga mig idag och motbevisa mig själv.

Jag funderade även på att dra och gymma idag men om jag känner mig förkyld så anser jag inte det vara ett alternativ. Jag simmar och bastar imorgon om jag känner mig bättre då. Jag bör verkligen förbättra min hållning, den ser ut som skit just nu. Simning är bra för hållningen har jag hört, hur vida det stämmer kommer jag att få reda på efter ett tag. Jag ska även börja göra övningar för hållningen. Problemet är att halsen på mig ser fucked up ut när jag står rakryggad. Eller så är det inbillning. Whatever.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar