tisdag 7 september 2010

FÖRIHELVETE!

Nu blir jag förbannad på mig själv. Liknande dröm i tre REM's i rad, den sätter sig in i benmärgen på mig, jag vet inte vart jag ska ta vägen. Vad fan har hänt?
Jag behöver motivation, jag behöver kläder, jag behöver börja med körkortet, jag behöver jävligt mycket motivation när det gäller skolan, jag behöver bli bra i min jävla fot så jag kan börja träna och få lite endorfiner så jag kan börja tänka klart igen, jag behöver ta kontakt med schackklubben i Hultsfred så att jag kan börja schacka-lacka-lejja lite.
Jag MÅSTE sluta supa...det går fan inte framåt om jag fortsätter såhär. Nu gör jag såhär att jag går till farfar, direkt! Ringer dit farsan, snackar om körkortet, sedan konfronterar jag mamma med urinprovningen och börjar ta tag i mitt förbannade jävla liv! Jag kan passa på att fråga farfar efter pengar till kläder när jag ändå är där. Men de ska gå till kläder och inte till alkohol och cigaretter. Jävla "lyxvaror". Jag måste fokusera, se vårdad ut.
Nu jävlar ska jag ta hela världen! Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar