tisdag 14 september 2010

Mardröm!

Jag vaknade av en mardröm nyss, fan. Jag hatar att drömma numera när mina REM's är desamma minst 3 gånger i veckan.
Jag vet inte om jag ska tro på drömtydning eller om jag ska tro på att det man tänker på mycket om dagarna kommer upp i drömmarna. För just nu så är mina drömmar verkligen inga semestrar, jag blir kär, sårad, äcklad samt att jag förlorar personen hela tiden och det synes alltid omöjligt att få tillbaka henne. Andra killar flockas runt om henne och woíla!
Det började med att jag träffade henne utomhus, vi gick till hennes lägenhet, snackade, hade det sjukt roligt, äntligen en person med personkemi, im just sayin! Det slutade med att vi hade sex, jag blev äcklad, hon cheerade upp mig och var ännu mer underbar, jag blev sådär otroligt intresserad som man ibland kan bli av vissa personer, när efterspelet och allt var över gick jag hem.
Vi träffades dagen där på igen, allt var spänt, vi började dricka, proppen lossnade, men en sak störde jag mig på så enormt, hon satt och pillade på sms i kanske 20 minuter och då var hon helt osocial. Jag frågade om jag fick ta dit fler människor och visst fick jag det. I verkligheten känner jag ingen av dessa människor jag såg i drömmen, jag har nog inte ens sett dem irl.
Mina vänner kom efter att jag givit dem direktioner. De knackade på dörren, hon gick och öppnade och baow, vad hon spanade in en av de där killarna. Han hade flickvän sedan innan men det sket både han och hon i. Jag satt och snackade med resten...många hade dock flockats runt 'the love of my life'. De tog på henne, hon tog på dem. Jag mådde piss av att få uppleva det så jag gick ut och satte mig. Hon kommer ut lite senare och sätter sig bredvid mig och börjar försiktigt röra vid mig, jag kramar om henne i höstkylan, vi kollar upp i himmelen, av den lilla sikt man kunde få för balkongtaket. Personkemin fanns dock inte där för mig längre, ingenting mer fanns än svartsjuka och den underbara himmelen och jag själv förstås. Hur mycket jag än försökte dölja den lyste den igenom.
- Vad är det?
- Inget.
- Du kan säga vad det är om det är något.
- Nej, det är bäst om du får göra som du vill istället, jag tänker inte lägga mig i.
- Vad menar du?
- Jag såg vad du gjorde med mina vänner därborta. Jag förmodar att det bara var jag som ansåg att vi hade någon kemi, men jag antar att du och jag spelar i två helt olika ligor. Hejdå, ha det bra.
Jag gick hem, blev överöst av sms och ÄNTLIGEN VAKNADE JAG UR DRÖMJÄVELN!

Mina drömmar går nog att jämföra med den där drunkningstortyren de använde på samerna.
Skit i det, idag har jag huvudvärk, är snorig och hostar, jag stannar nog hemma idag och läser eller underhåller mig på annat vis. Peace!11111

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar