fredag 23 juli 2010

Latdagen.

Nyvaken...ligger förlamad, tänker. Jag tänker bland annat på att ta en cigarett och skriva ett sms till någon. Inte för att jag direkt skulle kunna hitta på något med tanke på min fot som är trasig. Men mer för grejen att vara lite social. Det uppskattas säkert.

Jag planerar fortfarande vad jag ska göra med mitt hår. Jag vill inte ha kvar mina dreads i alla fall och riskera att bli flintskallig när jag är 23 år. Har tänkt mig något halvlångt, mörkbrunt, kindlångt, max. Med lite volym i för en gångs skull! Det skulle säkert bli stiligt och jag skulle kanske bli sedd som människa av vår äldre befolkning igen? Men det här är ju framtiden, januari 2011 i Olivias källare, expect it.


Kolla på film, röka, lata sig, kolla efter kläder? Känns som en perfekt dag för det i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar