lördag 24 juli 2010

EDIT: Jävla lögnare

Checking in...

Idag kom Joel på besök!...efter att jag spelat på min vackra! Tiden vi spenderade var ganska spänd på ett sätt. Har inte pratat med honom på ett bra tag och vi slutade till sist som knarkarpolare, tråkigt nog eftersom att vi hade en relativt bra relation till varandra innan vi började...äsch. Vi har alltid supit eller knarkat med varandra, face the fact. Skönt var det att höra att han varit ren i ett halvår nu. Jag tror verkligen på att han vill förändras nu.
Lite senare, efter att jag lyckats steka ägg och Joel blivit hämtad av sin bror så kom mamma hem och kort därefter kom Jerry förbi. Vi testade I-doser busiga som vi var. Jag kände av, garanterat! Så fu ni som säger att det är skitsnack. Fick smörgåstårta lite senare på kvällen och efter det gick Jerry hem i ösregnet.

Imorgon...är en ny dag. Förhoppningsvis fungerar min fot någorlunda då!

Edit: Joel, Joel, Joel...vad fan sysslar du med?

Checking out...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar