söndag 25 juli 2010

Imposition!

God morgon!
Dagen började finfint med Sökarna (Återkomsten) från 06.
Sökarna (Återkomsten)
Första filmen är verkligen värd att ladda ned, den är från 93.
Sökarna
Hade dock förväntat mig att Återkomsten skulle vara minst lika bra som den första filmen så på den punkten blev jag lite besviken. Dagens dag får jag lämna åt slumpen lite. Men jag får väl smsa frekvent till folk istället? Försöka ta mig utanför huset och belasta foten. Just det, Rikard skulle komma och så ska vi lira Battle of the Immortals. Men vi får se hur det blir med den saken.

Jag är sugen på arabiskt kaffe så in i helvete. Skulle vara kul om jag kunde ta mig upp till Ali. Har inte träffat honom på en vecka snart, tror jag.

Hur som helst...frukost nu, adjöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar