lördag 24 juli 2010

Förluster leder till framgång.

Hallå!
Jag vaknade för en stund sedan. Började rita lite i mspaint. Tankarna flödar och det kanske är bra att uttrycka dem, på något sätt. Så då kommer det ganska naturligt att Death Cab for Cutie är vad jag lyssnar på.
Idag gör foten ont konstant dessutom, ilar, dunkar o.s.v. Men den ÄR ett tecken på att det börjar bli bättre. All smärta och alla förluster leder till framgång.
Upptäckte nyss att jag var ensam hemma. Jerry kommer snart förbi, vi ska testa I-doser, om det verkligen är så bra som det sägs. Ska även ta mig tid att kolla upp T.I.A. Jag är så äckligt sugen på att börja träna någonting jag förhoppningsvis trivs med när det gäller träning, umgänge och självklart utvecklingen jag gör.








Kärleksrelationens slut - Början på ett nytt äventyr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar