måndag 26 juli 2010

JAG är värre än DU så fu.

Detet: Hejhejhallå! Jaget: Dags att skriva? Överjaget: You bet it is!

Gårdagen...efter mitt morgoninlägg...började jag att spamma Ali på Facebook för att till sist komma fram till att det blev kaffe hos honom med Rikard.
Rikard kom hem till mig, vi gick upp till Stålhagen, Rikard ringer Ali och då får vi reda på att vi inte kan komma, hans pakipaki var hos honom. Då var den enda lösningen Lisa! Jag ringde henne, blalbla, vi kom in i hennes lägenhet, drack leskkk, lekte med katten och rökte billiga cigaretter. Hur som helst så gick Alis pakipaki och vi var välkomna. Lisa följde med oss, vi drack kaffe, arabiskt for the win, kollade på filmer och åt mat.
Efter det beslutade vi oss för att gå till mig, ostbågar, det var i alla fall Lisas mainreason. Plus att jag och Rikard lanade då förstås...och spelade Tekken 3. Mitt PS1 har fått tillbaka sin färg igen, helt otroligt! Nåväl, sedan somnade vi, vaknade, spelade PS1, Robin ringde, jag tog bort bandaget, ehm...sedan gick Lisa. Jag, Robin och Rikard stod ensamma mot världen. Vi beslutade oss för att lana hos Robin, men det ser ut att bli ljusare på Hulingen. Jonas fyller ju år idag! Anti-civilisation förhelvete! Så öl lär det bli, kanske inte i mängder, kopiösa alltså. ;)

Helgen som kommer så är det Virserums marknad. Där har jag tänkt leta efter en kristall laserstav, en onyx och ett silversmycke.
Silversmycket anser jag inte obligatoriskt, men jag måste verkligen ha en laserstav. Jag hoppas jag har råd med det, pungen svider lite just nu. Men jag beräknar att allt tillsammans kan gå på 2000 kr. Allt beror på laserstavens kostnad dock, kanske kan pruta en från häxkärringarna och gubbarna, lite bara?

Hur som helst, folköl och sällskap nu! Det lär bli trevligt, om inte annat finns ju jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar