lördag 7 augusti 2010

Många bollar i luften!

Hejhallå. Det var ett tag sedan jag uppdaterade, min usla ursäkt talar väl blogginläggets titel för.

Vad har jag då spenderat min tid med under tiden jag inte skrivit? Well, jag var ju på marknaden, hittade ingen laserstav så jag är ganska ledsen, men fick med mig lite fudge hem tillsammans med brända mandlar till min morbror och en stor rosenkvarts, en gul flourit och en hematitring. Jag går aldrig hem lottlös, aldrigadrigaldrig! Ångrar dock nu i efterhand att jag inte köpte en tumring istället men gjort är gjort och det kommer att komma fler tillfällen.
Utöver det har jag spelat dator med Robin, Filip, Jerry, Pierre och Robert och jag har även hunnit med att spela kortspel och schack. Vi spelar skitgubbe och poker så det blir lite tröttsamt på kortfronten tycker jag personligen. Men schack är något jag verkligen intresserat mig för. Nästa inköp blir ett schackbräde, helt klart!
Utöver allt spelande och all hjärnkramp som därmed tillkommer såg jag Karate Kid 3? 4? Från 2010 är den i alla fall. Jag gillade den lite, eftersom att Jackie Chan var med i den då förstås samt för att jag fick idén att kolla om Ip Man 2 kommit ut med engelsk text än...vilket den hade gjort! Så jag kommer väl att spendera min futtiga lilla tid resten av kvällen framför datorn, film, msn och kolla efter några bra filmer att se på tills Annica anländer! I wont dissapoint you, gurl!
På måndag kommer Helen och hälsar på i Småland så jag får ta tillfället till akt att dricka lite öl och vara jättespex hos Olivia, hoppas på vädret!..och hoppas på grillat vegetariskt. ;)

Ip Man 2: IMDB
Bluerayv download

Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar