måndag 23 augusti 2010

HAHAHAHAHAH!

Jag vet i fan vad jag ska känna så jag ger fan i att känna något alls. Det här blir förmodligen mitt första "baw"-inlägg...eh? Ja, avgör själv, niggez.

Gårdagen började med att jag vaknade upp av en mardröm, kollade upp, såg Jerry sitta i soffan, blev ännu mer chockerad, fint va? Vi gick upp och satte oss, jag beslutade mig för att röka till sist, efter jag druckit och ätit då förstås. Nämnde jag att klockan var 18.00~? Nej, det gjorde jag inte. I alla fall tog jag kontakt med Sara efter att jag träffat henne dagen innan på en fest. Jag fick dock inte tag på henne först trots att jag skickade ett sms på morgonen när jag vaknade (c:a 11~) men när jag ringde kontinuerligt som en jävla psykopat svarade hon. Jag hämtade alla mina grejer men glömde såklart min gamla laptop. Nåväl, den kanske jag kan få se igen om 10 år, beroende på hur länge hon ska undvika mig.
Efter det träffade jag och Jerry ingen annan är Robin. Vi gick till Filip, anslöt oss med Angelica, Alexandra, Filip, Mimmi och Martin. I enad force vandrade vi uppåt, eller Alexandra, Martin och Angelica var lite före oss, men det spelar ingen roll egentligen, och träden var nattsvarta, precis som himmelen, men för att inte fula in sig för mycket på detaljer så kom vi till sist till festen, eller vi var snarare festen, sedan kom det fler folk och helt plötsligt var det helt fullsatt, jag gick och kritade, blev hotad.
Jävlar vad sur jag börjar bli på den där jävla pojken i övrigt alltså. Ska han vara fittig mot mig så kommer jag att slå till honom verbalt, en chans till har han att visa vad fan han är för någon, en chans... Trodde aldrig att han skulle vara en feg jävla backstabber med tanke på att jag aldrig varit otrevlig mot honom. I alla fall slutade hans jävla skit med att Annica slog till mig i hans desperata hopp om att få lite sex. Fattar inte varför han tar parti ö.h.t, men det är hans problem.

I alla fall så kom vi tillbaka till festen, jag hälsade, började hälla upp dricka, blablabla, sprang ut och in, mest i tristess, satte mig sedan runt vattenpipan där alla (några) samlats eller "dem cuul kidz", samtalade med folk och så skulle Nanna sitta i mitt knä förstås, jaha, socialt det blev då. Jag flydde, kom tillbaka lite senare, då hade hon försvunnit.

BANG! Och folk skrek från balkongen, Robin kom och sa att några kastat in raketer i lägenheten och att en nästan smällde i hans ansikte. Jag gick ut och försökte få tag på idioterna som gjorde det, utan resultat. Men jag blev vän med två invandrare, haiorh!
Gick tillbaka in, fick dra med Filip för att han var arg. Usch, nu börjar jag bli trött...tvingar ut det sista över en cigarett, som att onanera i princip, soo sad. Klart det regnar ute...
Jajaja, Nanna bjöd mig på sprit, Jerry kom, vi klädde av oss nakna av någon anledning, fixade mer sprit, nakna. Sedan drack vi satan, Ozzy kom också och Jerry mådde skit i flera timmar sedan, jag fick veta hans bakgrund, sedan somnade vi, long stoyry short. Hejdå, skola imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar